avatar

5d 16h 53m czas na rowerze
16.42 km/h avg

Kategorie

Góry bliższe i dalsze.8 Hiszpania.43 Jura.8 o wszystkim i o niczym.10 okolice domu bliższe i dalsze.52

Wykres roczny blog rowerowy visvis.bikestats.pl

Zdjęcia

Skalny chillout

Niedziela, 5 września 2010 | dodano:07.09.2010 | linkuj | komentarze(7)
Kategoria Góry bliższe i dalsze, Hiszpania, okolice domu bliższe i dalsze
d a n e w y j a z d u
HR max(%)
HR avg(%)
m kcal
Wczoraj wieczorem, zanim poszedłem do Kuby, byłem przez chwilę w Almedinie, gdzie siedział też Juan. No i przez jego wizytę nasze plany niedzielnego rowerowania wzięły w łeb… No ale konkurencyjna propozycja Juana i Mazziego była równie kusząca – wyjazd na wspin w pobliskie góry…

No i przyszedł niedzielny, „poferyjny” poranek… Zgodnie z umową mieliśmy być gotowi kilka minut po 10. Polly nie do końca wiedziała o której wróciłem do domu i miała dylemat czy mnie budzić czy nie, ale podjęła słuszną decyzję – ELVIS! Wstajemy!

No i wstałem, choć było to bardzo bolesne. Cały poprzedni dzień surferskich wrażeń, potem cała noc feryjnych wrażeń i przeszedł bez echa i jedyna rzecz o której marzyłem w niedzielne przedpołudnie to był sen!

moja stópka! © visvis

Ale nie ma tego złego co na dobre nie wychodzi! Dostałem przepyszne tostadę z pomidorami i oliwą, kawę, która choć trochę postawiła mnie na nogi i dzięki której miałem siłę osiągnąć nasz cel – jedną z najwyższych gór wznoszących się nad okolicą Tarify i Zatoki Valdevaqueros.

Sjesta ponad wszystko! © visvis

Co prawda kiedy wszyscy zainteresowanie wspinaniem zajęli się swoim zajęciem, ja znalazłem sobie ślicznie wyprofilowany i super wygodny kamień, który stał się moim legowiskiem! Zawieszony w zasadzie nad urwiskiem, w cieniu mini oliwnego gaju, z widokiem na ocen, Tarifę, zatokę i Afrykę pozwolił prawdziwie wypocząć i poczuć się jak powoli dojrzewająca w andaluzyjskim słońcu oliwka!

pierwsi łojanci Tarify, zwłaszcza ten pierwszy od prawej © visvis

Ojjj… Dawno tak dobrze mi się nie spało jak dzisiaj! Szkoda tylko, że kiedy przebudziłem się na dobre cała ekipa była już gotowa do powrotu… No, ale cóż… Jeszcze tylko pamiątkowe zdjęcie wszystkich wspinaczy i wszyscy rozjechali się w swoją stronę: Juan z Vale do Sevilli, Nico w zasadzie nie wiem gdzie, a my oddać samochód, którym tutaj przyjechaliśmy!

PS.
Jeszcze jedna rzecz, która koniecznie musi się znaleźć tutaj przy okazji tego wpisu. Zdjęcie Mazziego z osiołkiem, które jest po prostu MEGA pozytywne i tak samo mnie nastraja. W ogóle sam Mazzi to osobny temat, który na pewno zostanie tu jeszcze opisany... :)

to musi być miłość! © visvis

godzinx | 17:34 środa, 8 września 2010 | linkuj wiesz, kiedy juz RZECZYWISCIE cos sie dzialo to szlismy spac rowno z Wami (por. impreza urodzinowa) , a i tak gotowi do "czynu" bylismy gotowi srednio 2 godziny wczesniej :P Za to plany moga byc niezmienne jesli tylko sie chce, choc akurat w tym przypadku podobalaby mi sie taka zamiana ;)
visvis
| 13:34 środa, 8 września 2010 | linkuj Moment, moment, moment!!! nam się nie chciało spać, wtedy kiedy Wam JUŻ się chciało spać :P a wspin nie był planowany - miał być rower, ale sam wiesz, jak plany bywają tutaj zmienne :P
godzinx
| 10:27 środa, 8 września 2010 | linkuj Wspin tak? Czyli najlepsze rzeczy zostawiliscie na czas po naszym wyjezdzie! No ladnie.... Zapytalbym zlosliwie czy nagle przestalo Wam sie chciec tylko spac, ale widze, ze kolega elVis nawet jak sie "wspina" to spi :P
| 22:08 wtorek, 7 września 2010 | linkuj myślę, że Klops też nie pomoże :P
skalny potwór | 22:07 wtorek, 7 września 2010 | linkuj no to klops!
| 22:06 wtorek, 7 września 2010 | linkuj nie ma takiej opcji! W grę wchodzi jedynie zgłoszenie nadużycia do administratora portalu :P
skalny potwór | 22:04 wtorek, 7 września 2010 | linkuj nousunąć proszę to zdjęcie!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ntrue