avatar

5d 16h 53m czas na rowerze
16.42 km/h avg

Kategorie

Góry bliższe i dalsze.8 Hiszpania.43 Jura.8 o wszystkim i o niczym.10 okolice domu bliższe i dalsze.52

Wykres roczny blog rowerowy visvis.bikestats.pl

Zdjęcia

Blue Wall

Czwartek, 9 września 2010 | dodano:21.09.2010 | linkuj | komentarze(0)
Kategoria Hiszpania, okolice domu bliższe i dalsze
d a n e w y j a z d u
HR max(%)
HR avg(%)
m kcal
Któregoś dnia pobytu w Tarifie, a dokładnie 28 sierpnia, idąc z Wero i Martą na śniadanie przez wpadł mi w oko niebieski apartamentowiec. W sumie zauważenie go nie było niczym nadzwyczajnym, bo jego kolor rzucał się w oczy nawet z odległości kilkuset metrów, ale dopiero z bliska „niebieskość” jego ścian naprawdę powalała.

Od tamtej pory jeszcze kilka razy przechodziliśmy obok tego apartamentowca, ale za każdym razem tylko i wyłącznie od strony plaży, aż któregoś dnia…

Któregoś dnia, wracając razem z Polly z jej pracy, szliśmy zupełnie inną drogą niż zwykle i naszym oczom ukazał się śliczny, gładki mur. Oczywiście w kolorze niebieskim! Decyzja mogła być tylko jedna – koniecznie trzeba tu przyjść i zrobić sobie mini foto sesję!

Słowo się rzekło – kobyłka u płota, i efekty sesji TUTAJ :)